Aspekty marketingu

Wraz z rewolucją cyfrową i nową dekadą trendy marketingowe ulegną diametralnej zmianie. Ta cyfrowa transformacja jest wielką szansą dla księgowych. Obecnie kluczowe jest tworzenie wartości poprzez oferowanie klientom większej ilości porad i nowych narzędzi. Prześledźmy trendy marketingowe na 2021 rok.

1. Aplikacje mobilne dla lepszej interakcji z klientami.

Wraz z mobilnością klientów, mobile staje się koniecznością dla B2C i B2B. Jest to rzeczywiście narzędzie, które trzymamy w kieszeni przez cały czas. Google ogłosiło, że wyszukiwania mobilne przewyższają obecnie wyszukiwania na komputerach. Nawet jeśli firmy są zainteresowane utrzymaniem wielokanałowego podejścia (desktop, tablet, smartfon) do interakcji ze swoimi klientami, narzędzia i aplikacje mobilne będą odgrywały coraz większą rolę w nadchodzącym roku.

2. Rozwijanie marketingu treści w celu poprawy widoczności w Internecie.

Tworząc treści, Twoje biuro rachunkowe znacznie poprawia swoje naturalne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Ponieważ Twoi przyszli klienci używają wyszukiwarek do identyfikacji swoich dostawców, masz wszelkie powody, aby tworzyć jak najwięcej treści, aby być bardziej widocznym w Google. 51% firm B2B planuje zwiększyć swój budżet na content marketing w ciągu najbliższych kilku lat.

3. Optymalizacja współczynnika konwersji w celu pozyskania nowych klientów.

Posiadanie strony internetowej jest świetne, ale musisz wiedzieć, jak w pełni ją wykorzystać poprzez przyciąganie nowych klientów. Współczynnik konwersji mierzy procent odwiedzających stronę internetową, którzy zamieniają się w klientów. Aby poprawić współczynnik konwersji, firma musi skonfigurować call-to-actions związane z ofertami dostosowanymi do każdego etapu podróży klienta. Optymalizacja współczynnika konwersji stanie się kluczowym elementem strategii marketingowych.

4. Rozwijanie sieci społecznych w celu ułatwienia rekrutacji.

Tylko 29% firm ma swój profil w mediach społecznościowych. A przecież portale społecznościowe są bardzo użytecznym medium, szczególnie w ułatwianiu procesu rekrutacji. Rozwój zarządzania zasobami ludzkimi oraz integracja nowych umiejętności będą niewątpliwie wymagały rozwoju sieci społecznych w ramach strategii marketingowych.

Zajrzyj również do: Gadżety reklamowe Warszawa

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.